ihanetle baslayan yalanla biten ask

onunla 2006 tanistik ve ilk gordugum anda asik oldum ve icimden dedim ki ben bu oglanla beraber olucam onu gordugumde icimde birseyler depresiyordu en sevdigim arkadasima anlatmistim bu durumu ve arkadasim bana onun nosunu bulup getirdi sms attim ona yani baslangici ben yapmistim biz baya bi sohbet etmistik ve arkadas olduk ama ondan hoslandigimi hala bilmiyordu ve bana dedi ki ben birinden hoslaniyorum bana yarddim edermisin bende tmm dedim ben zannediyorum ki beni soylicek oysa bir baska kiz ben bunu ogrendigimde butun dunya sanki basima yikilmisti aradan 1 ay fln gecti bir ogrendim ki istedigi kizla berabermis hergun onlari bir arada gordukce eriyip bitiyodum resmen…aradan 1 sene gecti tatile atinaya gitmistim aradan 5 gun gecti bir baktim sms atti bana ve aramizda birseyler olacagina dair sozler verdi tatil bitti mahalleme dondum biz iyi dost olmustuk 30.10.2007 bir arkadasin dogum gunune davetliydim gittim bir baktim ki oda ordaydi biz sohbet etmeye basladik ne olduysa orda oldu cikmaya basladik baslardan iliskimiz pek ciddi degildi sadece hoslanti vardi ikimizdede ama sonra hoslanti buyuk bir aska donustu cok mutluyduk taki cocuk almanyaya gidene kadar msn’de telde devam ediyoduk iliskimize… baslardan baya iyi guzel mutlu bir iliskimiz vardi sonra zaman zaman tartismalar basladi mutsuzluklar basladi en son tartismada ayrildik aradan 1 ay gecti ogrendim ki cocugun ailesi beni iistemiyormus ama nedenini bilmiyordum herkez yollarda tutup beni kolumdan bu cocuktan sana hayir gelmez ailesi seni istemiyo derdi ben bunlardan gina gelmistim yaz tatili geldi ben eski sevgilime dondum ama onu sevmiyordum inatla kalkan zararla oturur derler ya bizimkide o hesap aradan 3 gun gecti eski sevgilimden ayrildim olmuyor yapamiyorum dedim ve bitti 1 hafta sonra sevdigim geldi tatile bizim mahalleye biz yine beraber olduk baristik beni okadar seviyordu ki askimiza ihanet etmeme ragnem yine bana geri dondu ama hicbirsey eskisi gibi degildi sarilmasi bana yaklasmasi bunun farkindaydim gozlerine baktigimda sevgi degil sanki nefret goruyodum tatil bitti almanyaya geri dndu hergun kavga ustune kavga kavgamizin sebebi ise aska ihanet karismasi cok pismandim ama is isten coktan gecmisti aramizda yine ayni konular olmaya baslamisti aile problemleri ailesi beni istemedigini bile bile ben onunla yine beraberdim cunku onu cok seviyordum halada seviyorum birgun arkadasima gittim sohbet fln ettik bana dedi ki sana bisi soylicem ama bana kizma gucenme bende tmm dedim ogrendim cocugun ailesi seni neden istemedigini senin teyzen 2 sene oncesine kadar cocugun dayisiyla berabermis dediginde butun dunya sanki basima yikilmisti eve gittigimde anneme sordum benden neden sakladiniz bunca zaman simdi ben ne yapicam dedim ogrendgimi anlattim couga oda dedi ki bende biliyordum ama senin bilmedigini bilmiyordum dedi biz iliskimize herseye ragmen devam ettik ablasiyla surekli kavga ediyodum msn’de onu sevdigim icin bana koymuyordu bile ablasinin soyledikleri taki bana yalan soyleyene kadar birgun bekliyorum saat 12 oldu ortalikta yoktu arkadasima dedim ki bir sor bakim ablasina nerdeymis arkadasim sordu disardaymis dedi ben tmm dedim bir dk sonra geldi nerdeydin askim dedim teyzeme gittim dush aldim bizde misafirlerle fln takildim o yuzden msn’e giremedim kusura bakma dediben hicbirsey soylemedim sonra dedi ki ben yarin abimin kiz arkadasinin dogum gunune gidicem bende tmm ama gec kalma dedim aa dogum gununden sonra arkadasin dugunu var orayi gidicem dedim ben tmm dedim o gun bitti aradan 3 gun gecti ayrildik birde ogrendim ki dugune fln gitmemis kizlar cocuklar hepsi eylenmeye gitmis ustune birde kizin evinde kalmis o gece ben bunlari ogrendigimde hicbir tepki gostermedim 3 ay gecti hic anlamadim bi anda sohbete basladik sohbeten neden ayrildik diye konusmaya basladik dayanamadik yine baristik yani ne ayri nede beraber olabiliyorduk tam 10 gun gecti dayanamadim soyledim ama hicbir cvp alamadim ne dogru dedi ne de yalan dedi hic birsey bu boyle olmaz biz ayriyken daha iyiyiz dedim bana neden ayriliyosun benden bile demedim bana dur gitme konusalim anlasalim deseydi belki hicbirsey boyle olmicakti ama dur bile demedi 8 aydir ayriyiz yani iliskimiz tamamen bitti sizmi siz askin arasina ihaneti yalani tepmeyin sonuclari agir oluyor
Trkahkaha401

Leave a Reply

