Hersey yalanmis bunu gecte olsa anladim

nasil baslasam bilmiyorum …ben 16 yasindayim 3 tana sevgilim oldu simdiyekadar .ikisi geldi gecti sonra bu ucuncu olan karsima cikti o zaman cok cocuk teklif ediyordu cikmak icin ama herzaman hayir diyodum ama nasil oldu bilmiyorum buna evet dedim sozleri etkiledi beni gercketen sevdigine cok inanidm bunada cok ihtiyacim vardi..neyse basladik cikmaya her dakika seni seviyorum diyodu bensiz olamaycagini soylerdi ona cok guvenmemi istiyodu.bu sozler bosaymis hepsi.ona cok guvendim ama oda bosaymis.beni terk eti hic bi sebeb yoken.bahka kizlardaymis gozu bunu gordum sonra ayrildik iste .benim bi arkaadsim vardi onla kavga etik onun yuzunden bana ikidebir onun ismini soyluyoduu beni zumek icin .birgun benim yanimda aradi y okuldayken benim eskisinin eski kiz arkadasini aldi yanina konustular bana aci cektirmeye urasti .. onu okula cardi eski sevgilisinle konusturdun benim gozumun onunde. bu benim canimi yakmiyor cunku artik onu sevmiyorum.canimi yakan yalanlar hersey yalanmis verdi sozler insna kime inanacagini bilmiyor sevgilim yalandirdi arkadasimda oyle ondna bende guvenmek duygusu kalmadi.biliyorum bendedde hata var gorememisim onun nasil biri oldugnu cok gec artik keske tanimasaydim onu ama kesekeylede olmuyor hayatim maf oldu cunku artik bikimseye guvenemiyorum terk edilmek cok kotu insan kendinde ariyo sucu .ben bikimseye kendimi anlatamiyorum …anlayin cok uzugnum okadar caresizimki napicmai bilmiyorum..neyse devam ediyim ben yakinda biriyle tanistim bayadirda konusuyorum cocukla bana beni sevdigini soyluyor amam inanamiyorum benim gozlerimin onunde aladi ama ona evet deyemiyorum benim hayatimdan cikti bugun aramani beklicme dedi hersey snein elinde mutlu olmak icin dedi.evet benim elimde ama yapamiyorum yasadilarimda dolayi ona evet deyemiyorum onu uzeirm deye korkuyorum ona guvenemiyorum ..bunu cok istesemde olmuyor onu dusunmeden duramiyorum ondna cok hoslaniyorum onu bile soyluyemiyorum cok aci cekiyorum kendimi bir turlu gelemiyorum kime ne diycem onuda bilmiyorum bikimse beni anlamak istemiyorrr cok caresizim cooook ben bukadar kotu biride degilim bunlari hakedecek..sevmek bunu hisetmedin yasamadan bu sozu kulanmayin yalan yapmayin anlayin sonrza caresiz kalir oteki taraf benim gibii ben simdi hayata devam edemiyorum kendimi cok yanliz hisediyorumm .offff buna care yok iste boyle yasiycam hayatimi zor zor da olsa yasamam gerek inslalah dogru bi yola giderim hersey duzelir .bu dunyada anemden babamdan kardesimdne bashka guvenecek insnaim yok . yalandan cok biktim coooook .bunlar sadec bi kismi yasadikalrimin saha neler varrr offfffff biktim yalandan .bukadarini yazdim .. zaten bunu bile okumazsaniz heralde s1k1lirsiniz devamini yazmak bosa zaten.. cunku bana yapti seylerin hepsi yalan .. yalan olan sozleri en iyi yazmayim. insallah bikimse benim yasadimi yasamaz … bye…
Trkahkaha401

Leave a Reply

