Dehşet gecesi +18 korkanlar okumasın gerçek

Merhaba arkadaşlar Benim adım Ceren 16 yaşındayım.Bu hikayeyi hiç kimseye anlatmadım ama daha fazla susabileceğimi sanmıyorum.Bana inanın diyemem,ama size Yalan söylemek için bir nedenim yok.
Bir ay önceydi.Arkadasım Gizemin doğum günü için onun evindeydik kalabalıkti gece 1de bitti ben ve bi kaç kişi daha evi toplamak için kaldık.havalar kötüydü o sıralar dışarıda Yağmur vardı.ben başımı koltuğa koydum Uyumusum.biri saçlarımı okşadı,sonra yanağımi öptü.gözlerimi açtım Gizem mis.uyu sen dedi üstümü örttü uyudum.kalktığımda saat 3tu Gizemler film izliyodu gittim üstümü örttüğün için sağol dedim ne diyosun dedi ustumu ortmedin mi dedim hayır sen banyoya girdin çıkmadın 2 saattir su sesi geliyodu dus alıyorsun sandık dedi ben hayır uyuyordum dedim Herkes şaşırdı aşırı korktuk tuvalete gittik kapıyı açtık banyoda şu açıktı ve siyah saçlar vardı yerde ama ben sarışınım hemen babami aradım gelsiu alsın beni diye ama saat 3 olduğu için uyuyordu polisi arayim dedim tam yazdım çekmemeye başladı telefon kızlara dedim salona inelim ev telefonundan arayalım tam tuvaletten çıktık önümüzden bi karaktli geçti ben hemen aşağıya kostum ama bi şeye çarpıp düştüm kırmızı gözler gördüm siyah saçlı bi kız duvara kanla bi yazı yazdı çığlık atamıyordum çok korktum ağladım gözlerimi kapadım açtığımda sabah olmuştu misafir odasında yatıyorduk Herkes uyuyordu rüyamiydi Acaba aşağıya indim duvarda hiç bi şey yoktu çok rahatladım babami aradım gelmesi için tuvalete gittim eli mi yıkadım…ve duşta ki siyah saçları görünce hemen o evden koşarak çıktım.. Babam bana inanmadi rüyanın etkisinde kalmışsin falan dedi ama tırnaklarımin içinde bile kan lekesi vardı.. O gece oldu bilmiyorum ama korkunçtu
Trkahkaha401

Leave a Reply

