9 sinif askim

ask ve olum…!

9.sinif

suan dersteyiz.yanimda dunya tatlisi bir kiz oturuyor.yuzune bakmaya kiyamiyorum.onu ne kadar cok sevdigimi bilmiyor.o benim en yakin arkadasim. beni sadece arkadasi olarak goruyor.nedenini bilmiyorum ama kendimden cok utaniyorum…

10.sinif

evdeydim arayip erkek arkadasiyla tartistigini ve bana ihtiyaci oldugunu soyledi.sonra bize geldi.bana siki siki sarilip agladi.suan dizimde uyuyor.saclarini oksayip ogul yuzunu doya doya seyrettim.ben onu o kadar cok severken o beni sadece arkadasi olarak goruyor.nedenini bilmiyorum ama kendimden cok utaniyorum…

11.sinif mezuniyet balosu

onunla cocukluktan beri arkadasiz.8. siniftayken birbirimize soz vermistik lise sonda mezuniyet balosuna gidecek esimiz olmazsa beraber gidecektik.beni aradi ve erkek arkadasinin hastalanip gelemeyecegini soyledi ve beraber gidebilir miyiz diye sordu. kabul etttimonu evinden aldim.balodaki en guzel kiz oydu.bembeyaz elbisesiyle tipki bir melek gibiydi..gece boyu dans ettik.kollarimdayken hep ayni seyi dusundum onu cok seviyordum .gece sonunda onu evine biraktim.beni yanagimdan opup en iyi arkadasi oldugumu soyledi.onu gercekten cok seviyorum.ama o beni arkadasi olarak goruyor.ona onu sevdigimi nasil soylerim. nedenini bilmiyorum ama kenmdimden cok utaniyorum…

aradan yillar gecti.. simdi o canimdan cok sevdigim melegimi topraga veriyorum. ozel esyalarinin arasindan kara kapli bir defter cikmis bana verdiler.okuyup okumamakta kararsizdim.actim. bu bir gunluktu ve bir sayfasinda soyle yaziyordu..

suan dersteyiz ve yanimda dunya yakisiklisi bir cocuk oturuyor.yuzune bakmaya doyamiyorum.onu ne kadar cok sevdigimi bilmiyor.beni arkadasi olarak goruyor.erkek arkadasim oldugu yalanini soyleyerek ve surekli onunla ilgili yalanlar uydurarak yaninda olabiliyorum.onu canimdan cok seviyorum.bana bir kerecik seni seviyorum deseydi dunyalar benim olurdu…”

ben bu satirlari okurken melegimi coktan gomduler.hickiriklarimi tutamiyorum gozumu mezarindan alamiyorum.merak etme biricigim ben de ben de seni cok seviyorum
Trkahkaha401

Leave a Reply

